القائمة الرئيسية

الصفحات

صور ترنجات اديداس حريمي 2024 اشكال مختلفة والوان مميزة وبارخص اسعار قطعتين واربع قطع للبنات



اعزائي المتابعين موقع احدث الاحدث اسعار سوف يقدم لكم الترنجات الاديداس البناتي والحريمي شيك جدا في اللبس وفي منه المقاسات اللي انتي بتدوري عليها وباحدث اسعار لا تقبل المنافسة شوفي بنفسك واختاري الالوان اللي انتي بتحبيها…فيما يلي بعض ترنجات أديداس النسائية:

1. ترينج أديداس Essentials 3-Stripes




هذا الترينج مصنوع من نسيج ناعم وخفيف الوزن، مما يجعله مثاليًا للارتداء اليومي. يتضمن بنطلونًا ضيقًا بخصر عالٍ وقميصًا بقلنسوة بأكمام طويلة.

2. ترينج أديداس Tiro 23 Training

هذا الترينج مصنوع من نسيج AEROREADY الذي يمتص الرطوبة، مما يبقيك جافًا ومريحًا أثناء التمرين. يتضمن بنطلونًا ضيقًا بخصر متوسط ​​وقميصًا بقلنسوة بأكمام طويلة.

3. ترينج أديداس Adicolor Classics



ترينج أديداس Adicolor Classics

هذا الترينج مصنوع من نسيج قطني ناعم، مما يجعله مثاليًا للارتداء في المنزل أو في الخارج. يتضمن بنطلونًا ضيقًا بخصر عالٍ وقميصًا بدون أكمام.

4. ترينج أديداس x Parley

صُنع هذا الترينج من نسيج Parley Ocean Plastic، وهو مصنوع من البلاستيك المعاد تدويره من المحيط. يتضمن بنطلونًا ضيقًا بخصر عالٍ وقميصًا بقلنسوة بأكمام طويلة.

5. ترينج أديداس Pride

هذا الترينج مصنوع من نسيج ناعم وخفيف الوزن، مما يجعله مثاليًا للارتداء اليومي. يتضمن بنطلونًا ضيقًا بخصر عالٍ وقميصًا بقلنسوة بأكمام طويلة.

ترنجات اديداس adidas حريمي 2024 , اشكال مختلفة والوان مميزة وبارخص الاحدث اسعار قطعتين واربع قطع للبنات..

لكل بنوتة بتحب الترنجات واللي بتروح النادي الترنج الاديداس حلو جدا وبيلق علي كل البنات والحريم وفي منه البضي علي شورت حلو جدا وبنطلون علي تيشرت اديداس والترنج الكامل اللي اربع قطع..


صورة ذات صلة




 

نتيجة بحث الصور عن ترنجات Adidas بنات

شكرا لكم علي حسن مشاهدتكم لهذا المقال ونرجوا ان نكون قد عرضنا عليكم ترنجان باشكال جديد وبالوان مختلفة

تعليقات

تابع الخبر القناة نيوز